• Un Nadal de Fantasía

    Neste Nadal Lúdico intentarase fomentar un ambiente no que potenciar a creatividade utilizando un dos elementos que nos dará xogo non só para estimular a fantasía senón para coñecer parte da nosa cultura, tradicións e identidade: os seres da mitoloxía galega e os seres do Nadal.


Novas recentes

Ata a próxima!!

Neste último día visitáronnos as fadas. Estes pequenos seres encárganse de coidar a natureza e así manter o equilibrio no medioambiente, pero non o poden facer todo elas soas. É por iso que, ademais de levalo a cabo en todos os momentos oportunos, hoxe centramos todas as nosas actividades en pór en práctica as tres erres: Reciclar, Reducir e Reutilizar.   Así, reutilizamos o cartón dunha

Saber máis

Neste lúdico encaixamos todas

Os ananos son diminutos seres máxicos sorprendentes non só por viviren debaixo da terra ou nas escuras covas das montañas, senón por seren grandes industriais, mineiros e artesáns, ademais de sabios. Malia o seu vigor, teñen unha gran dificultade para poder convivir connosco xa que o mundo dos humanos non está “feito” para eles… No entanto, están as cidades, as escolas ou as rúas

Saber máis

Rematando un ano de misterios

Nas vísperas do fin de ano, os nosos nenos e nenas da Maía tiveron unha nova mensaxe da avelaíña branca!!! Nesta ocasión solicitaban axuda para resolver un desafío para poder pasar á seguinte fase da “operación avelaíña branca: viaxando na procura dos nosos soños. Iso si, a réplica das avelaiñas negras non tardou en contestar… e non pinta moi ben a cousa, pois as

Saber máis

Algunhas das actividades

  • Diverciencia

    Diverciencia

    Explicarémoslles aos nenos e nenas que somos sabios investigadores e para ser sabios investigadores necesitamos CREATIVIDADE e o DESEXO DE APRENDER COUSAS NOVAS a través de experimentos sinxelos, divertidos e fundamentais para comprender a natureza das cousas.
  • Speak&Play

    Speak&Play

    Onde os nenos e nenas se divertirán mantendo un contacto directo e continuado co inglés para potenciar a súa asimilación e comunicación a través dun conxunto variado de actividades.
  • Xogos de presentación

    Xogos de presentación

    Trátase de xogos moi sinxelos que permiten un acercamento e contacto. Fundamentalmente son xogos destinados a aprender os nomes e algunha característica.
  • Xogos cooperativos

    Xogos cooperativos

    Os nenos e nenas xogan cos demais non contra os demais. Xogan para superar desafíos ou obstáculos e búscase a participación de todos. Dáse importancia a metas colectivas e non a metas individuais. Búscase a creación e as suxestións de todos. Búscase desenvolver as actitudes de empatía, cooperación, aprecio e comunicación, ademais da non discriminación ás persoas con dificultades.
  • Xogos de expansión

    Xogos de expansión

    Despois da merenda de media mañá realizaremos todo tipo de xogos, onde os nenos e nenas poidan desenvolver actitudes, condutas ou capacidades de forma autónoma. Crearanse espazos que terán unhas normas básicas de uso pero so recursos que neles atoparemos poderán ser utilizados de forma libre polos nenos e nenas, sempre que manteñan unha actitude de respecto cara ao espazo, os recursos e os compañeiros e compañeiras.Xogos destinados a desenvolver as interrelacións entre os membros dos grupos e os monitores e monitoras.
  • Xogos populares

    Xogos populares

    Traballaremos sobre a idea de que un dos principais puntos en común dos nenos e nenas de diferentes culturas é o xogo. Os distintos tipos de xogo que os nenos e nenas practican son un reflexo da cultura na que viven. Así, por exemplo, ata fai pouco os xogos tradicionais infantís nalgunhas etnias de Papua Nueva Guinea caracterizábanse pola ausencia de gañadores e perdedores. Todo o contrario sucede nos xogos actuais da nosa sociedade occidental onde a competición convértese en moitos casos en moitos casos nun elemento esencial.