• Un entroido con moito Ritmo

    A música forma parte inherente das nosas vidas como seres humanos. Foi o medio de expresión e comunicación non verbal por excelencia ao longo da historia da humanidade. Neste caso, centrarémonos na música a través dos seus efectos beneficiosos no sistema sensorial, cognitivo e motor.


Novas recentes

Que viva o Carnaval!!

Para bailar e cantar (e papar) non hai mellor época co Entroido. Por iso os nenos e nenas de Ventín levamos tres días entregadas en corpo e alma á música e á danza: convertemos o pavillón nun salón de baile, fixemos xogos de ritmo e movemento, batucadas de percusión corporal e até un circuito sonoro no que puxemos a proba a nosa memoria visual

Saber máis

De entroidadas musicais

Este ano  chamou á porta do CEIP da Maía, un Entroido cargado de música!!! Tanto é así que dende o primeiro día, as  batukadas, sambas, melodías incitantes ao movemento rítmico e vencelladas a diferentes emocións e sensacións das nosas crianzas… están sendo os protagonistas estrela deste Lúdico. Mais non debemos pasar por alto,  os Covidmec, singulares mecos que se encargarán de desfacerse de todos

Saber máis

3, 2, 1… música e acción!!!

Olaaaa!!!! Somos  as nenas  e os nenos do lúdico de Entroido.  Cando chegamos, como non nos coñeciamos, presentámonos pasando unha pelota en roda. Vero comezou  e dixo que quen tivera  a pelota cando a música  deixara de soar tiña que  dicir  o seu nome máis algo que lle gustara, e así  poder coñecernos todas e todos.  Seguimos o luns cunha búsqueda dunhas pistas que

Saber máis

Algunhas das actividades

  • Diverciencia

    Diverciencia

    Explicarémoslles aos nenos e nenas que somos sabios investigadores e para ser sabios investigadores necesitamos CREATIVIDADE e o DESEXO DE APRENDER COUSAS NOVAS a través de experimentos sinxelos, divertidos e fundamentais para comprender a natureza das cousas.
  • Speak&Play

    Speak&Play

    Onde os nenos e nenas se divertirán mantendo un contacto directo e continuado co inglés para potenciar a súa asimilación e comunicación a través dun conxunto variado de actividades.
  • Xogos de presentación

    Xogos de presentación

    Trátase de xogos moi sinxelos que permiten un acercamento e contacto. Fundamentalmente son xogos destinados a aprender os nomes e algunha característica.
  • Xogos cooperativos

    Xogos cooperativos

    Os nenos e nenas xogan cos demais non contra os demais. Xogan para superar desafíos ou obstáculos e búscase a participación de todos. Dáse importancia a metas colectivas e non a metas individuais. Búscase a creación e as suxestións de todos. Búscase desenvolver as actitudes de empatía, cooperación, aprecio e comunicación, ademais da non discriminación ás persoas con dificultades.
  • Xogos de expansión

    Xogos de expansión

    Despois da merenda de media mañá realizaremos todo tipo de xogos, onde os nenos e nenas poidan desenvolver actitudes, condutas ou capacidades de forma autónoma. Crearanse espazos que terán unhas normas básicas de uso pero so recursos que neles atoparemos poderán ser utilizados de forma libre polos nenos e nenas, sempre que manteñan unha actitude de respecto cara ao espazo, os recursos e os compañeiros e compañeiras.Xogos destinados a desenvolver as interrelacións entre os membros dos grupos e os monitores e monitoras.
  • Xogos populares

    Xogos populares

    Traballaremos sobre a idea de que un dos principais puntos en común dos nenos e nenas de diferentes culturas é o xogo. Os distintos tipos de xogo que os nenos e nenas practican son un reflexo da cultura na que viven. Así, por exemplo, ata fai pouco os xogos tradicionais infantís nalgunhas etnias de Papua Nueva Guinea caracterizábanse pola ausencia de gañadores e perdedores. Todo o contrario sucede nos xogos actuais da nosa sociedade occidental onde a competición convértese en moitos casos en moitos casos nun elemento esencial.