• PINTANDO OS MUROS!!

    Comeza o xuño lúdico cargado de enerxía!! Do 25 ao 28 de xuño os nenos e nenas formarán a súa propia Tropa de Arte Urbana e compartirán os seus talentos.


Novas recentes

A Tropa de Trapo vai de festa

Para rematar o lúdico de xuño unha parte da Tropa de Trapo plasmou a súa creatividade creando pintura urbana con spray feito por nós, mentres que a outra parte da tropa creaba a súa sinatura artística con xiz. Os nenos e nenas estiveron moi participativos e desfrutaron moito creando as súas propias obras. Para rematar o lúdico xuntámonos toda a tropa e bailamos ao

Saber máis

Corre corre que te pillo!!

Neste lúdico o grupo de primaria da Maía estámonos adentrando no mundo da cultura urbana a través de actividades como o graffiti, creación de regueifas de rúa, deportes alternativos… Para todo isto comezamos constituíndo as nosas propias tribus urbanas en base aos nosos gustos e intereses comúns. Hoxe iniciamos a mañan quentando motores cunha carreira de obstáculos simulando unha world chase tag unha carreira

Saber máis

Tribos urbanas no Milladoiro

Comezamos o xuño lúdico na Casa da Cultura deseñando a imaxe que nos identificará como parte da tribo urbana que queremos ser. Temos de todo: Chancleteiros, Respiradores de osixeno, Millatrap, TriboCelta e TriboMusical… Para non perder!


Xogando a Pensar

Isto non é unha caixa

Isto non é unha caixa

Para que vale unha caixa? pois unha caixa pode ser unha casa, unha montaña, un coche... A través de diversas dinámicas de grupo traballarase a creatividade e imaxinación.

A viaxe intergaláctica

A viaxe intergaláctica

A través dunha viaxe a outros mundos da galaxia os nenos e nenas serán conscientes da diversidade descubrindo outros modos de vida, outros seres, culturas...

A caixa dos bicos

A caixa dos bicos

No setembro lúdico faremos unha viaxe polo amor nas súas dimensións. "Apertas de Vainilla" serviranos de apoio para tratar a amizade e o amor a través de dinámicas lúdicas e visuais

Mundo miúdo

Mundo miúdo

A lectura da "Galiña Azul" de Carlos Casares faranos adentrarnos na participación cidadá e a toma de decicións entre os grupos de veciños e veciñas dun lugar.


Algunhas das actividades

  • Diverciencia

    Diverciencia

    Explicarémoslles aos nenos e nenas que somos sabios investigadores e para ser sabios investigadores necesitamos CREATIVIDADE e o DESEXO DE APRENDER COUSAS NOVAS a través de experimentos sinxelos, divertidos e fundamentais para comprender a natureza das cousas.
  • Speak&Play

    Speak&Play

    Onde os nenos e nenas se divertirán mantendo un contacto directo e continuado co inglés para potenciar a súa asimilación e comunicación a través dun conxunto variado de actividades.
  • Xogos de presentación

    Xogos de presentación

    Trátase de xogos moi sinxelos que permiten un acercamento e contacto. Fundamentalmente son xogos destinados a aprender os nomes e algunha característica.
  • Xogos cooperativos

    Xogos cooperativos

    Os nenos e nenas xogan cos demais non contra os demais. Xogan para superar desafíos ou obstáculos e búscase a participación de todos. Dáse importancia a metas colectivas e non a metas individuais. Búscase a creación e as suxestións de todos. Búscase desenvolver as actitudes de empatía, cooperación, aprecio e comunicación, ademais da non discriminación ás persoas con dificultades.
  • Xogos de expansión

    Xogos de expansión

    Despois da merenda de media mañá realizaremos todo tipo de xogos, onde os nenos e nenas poidan desenvolver actitudes, condutas ou capacidades de forma autónoma. Crearanse espazos que terán unhas normas básicas de uso pero so recursos que neles atoparemos poderán ser utilizados de forma libre polos nenos e nenas, sempre que manteñan unha actitude de respecto cara ao espazo, os recursos e os compañeiros e compañeiras.Xogos destinados a desenvolver as interrelacións entre os membros dos grupos e os monitores e monitoras.
  • Xogos populares

    Xogos populares

    Traballaremos sobre a idea de que un dos principais puntos en común dos nenos e nenas de diferentes culturas é o xogo. Os distintos tipos de xogo que os nenos e nenas practican son un reflexo da cultura na que viven. Así, por exemplo, ata fai pouco os xogos tradicionais infantís nalgunhas etnias de Papua Nueva Guinea caracterizábanse pola ausencia de gañadores e perdedores. Todo o contrario sucede nos xogos actuais da nosa sociedade occidental onde a competición convértese en moitos casos en moitos casos nun elemento esencial.