Novas recentes

O Meco Peco

Como colofón final deste lúdico de entroido percorremos o cole coa nosa comparsa. Acompañados do Meco Peco ,que construimos previamente, disfrutamos dun día maravilloso cheo de alegría cas nosas caretas,caras pintadas e música de entroido. Pasámolo xenial e xa esteamos deseando vernos no próximo lúdico!!!!

Con saias e ao tolo

Comezamos este lúdico visualizando dúas curtas sobre os estereotipos de xénero no entroido. Despois de reflexionar sobre elas e tamén falar do consumo responsable, elaboramos os nosos propios disfraces, que neste caso foron saias feitas con material de refugallo que cada quen decorou ao seu gusto.  Nesta xornada aproveitamos as boas condicións meteorolóxicas para a realización de diversas actividades ao aire libre.

Entroido en igualdade

As representacións tradicionais do entroido foron conservadas principalmente nos contextos rurais onde o sentido de pertenza á comunidade, ruptura das normas e valores tradicionais, crítica á sociedade etc. eran a tónica habitual desta festividade. Dentro disto, non era estraño ver homes vestidos de mulleres e mulleres vestidas de homes rachando cos roles tradicionais mantidos ao longo o ano e poñéndose no lugar do outro.

Saber máis

Algunhas das actividades

  • Diverciencia

    Diverciencia

    Explicarémoslles aos nenos e nenas que somos sabios investigadores e para ser sabios investigadores necesitamos CREATIVIDADE e o DESEXO DE APRENDER COUSAS NOVAS a través de experimentos sinxelos, divertidos e fundamentais para comprender a natureza das cousas.
  • Speak&Play

    Speak&Play

    Onde os nenos e nenas se divertirán mantendo un contacto directo e continuado co inglés para potenciar a súa asimilación e comunicación a través dun conxunto variado de actividades.
  • Xogos de presentación

    Xogos de presentación

    Trátase de xogos moi sinxelos que permiten un acercamento e contacto. Fundamentalmente son xogos destinados a aprender os nomes e algunha característica.
  • Xogos cooperativos

    Xogos cooperativos

    Os nenos e nenas xogan cos demais non contra os demais. Xogan para superar desafíos ou obstáculos e búscase a participación de todos. Dáse importancia a metas colectivas e non a metas individuais. Búscase a creación e as suxestións de todos. Búscase desenvolver as actitudes de empatía, cooperación, aprecio e comunicación, ademais da non discriminación ás persoas con dificultades.
  • Xogos de expansión

    Xogos de expansión

    Despois da merenda de media mañá realizaremos todo tipo de xogos, onde os nenos e nenas poidan desenvolver actitudes, condutas ou capacidades de forma autónoma. Crearanse espazos que terán unhas normas básicas de uso pero so recursos que neles atoparemos poderán ser utilizados de forma libre polos nenos e nenas, sempre que manteñan unha actitude de respecto cara ao espazo, os recursos e os compañeiros e compañeiras.Xogos destinados a desenvolver as interrelacións entre os membros dos grupos e os monitores e monitoras.
  • Xogos populares

    Xogos populares

    Traballaremos sobre a idea de que un dos principais puntos en común dos nenos e nenas de diferentes culturas é o xogo. Os distintos tipos de xogo que os nenos e nenas practican son un reflexo da cultura na que viven. Así, por exemplo, ata fai pouco os xogos tradicionais infantís nalgunhas etnias de Papua Nueva Guinea caracterizábanse pola ausencia de gañadores e perdedores. Todo o contrario sucede nos xogos actuais da nosa sociedade occidental onde a competición convértese en moitos casos en moitos casos nun elemento esencial.