• Unha primavera chea de flores

    Dedicaremos este lúdico de primavera a observar os cambios que se están a producir na nosa contorna, como a natureza nos afecta animicamente e que podemos facer para axudala, respectala e acompañala nos seus cambios.

    Saber máis


Novas recentes

O debuxo máxico

Boas familias!!  Hoxe poñemos fin a estes días de primavera lúdica, onde observamos o rexurdir das flores e árbores da nosa contorna. O longo destes días, escoitamos o noso interior e descubrimos como afecta o tempo as nosas emocións, estando moito máis contentos/as e animados/as os días de sol.  Desfrutamos de varios xogos e actividades e descubrimos o mundo da ciencia con diferentes experimentos.

Saber máis

Os misterios do bosque

Os nenos e nenas de primaria do Miiladoiro, acompañadas das súas monitoras coñecemos durante estes días a importancia de estar en contacto coa natureza, de formar parte dela, sentindo todos os seus cambios e transformacións que moitas veces pasan desapercibidos. Nas nosas rutas polo bosque de Ventín atopamos recunchos que agochaban moita vida. Moitos dos nosos descubrimentos foron a cegas. Entre todas e todos

Saber máis

As emocións e o medio natural

As crianzas da Maia acaban de inaugurar un lúdico de primavera moi particular. Nel están a tomar conciencia das sensacións que o medio natural máis próximo ao cole lles brinda. No día de onte, foron as diferentes plantas, arbustos, árboles as protagonistas dos seus sentidos e así mesmo, emprendemos unha viaxe ao mundo das orixes das estacións.   


Algunhas das actividades

  • Diverciencia

    Diverciencia

    Explicarémoslles aos nenos e nenas que somos sabios investigadores e para ser sabios investigadores necesitamos CREATIVIDADE e o DESEXO DE APRENDER COUSAS NOVAS a través de experimentos sinxelos, divertidos e fundamentais para comprender a natureza das cousas.
  • Speak&Play

    Speak&Play

    Onde os nenos e nenas se divertirán mantendo un contacto directo e continuado co inglés para potenciar a súa asimilación e comunicación a través dun conxunto variado de actividades.
  • Xogos de presentación

    Xogos de presentación

    Trátase de xogos moi sinxelos que permiten un acercamento e contacto. Fundamentalmente son xogos destinados a aprender os nomes e algunha característica.
  • Xogos cooperativos

    Xogos cooperativos

    Os nenos e nenas xogan cos demais non contra os demais. Xogan para superar desafíos ou obstáculos e búscase a participación de todos. Dáse importancia a metas colectivas e non a metas individuais. Búscase a creación e as suxestións de todos. Búscase desenvolver as actitudes de empatía, cooperación, aprecio e comunicación, ademais da non discriminación ás persoas con dificultades.
  • Xogos de expansión

    Xogos de expansión

    Despois da merenda de media mañá realizaremos todo tipo de xogos, onde os nenos e nenas poidan desenvolver actitudes, condutas ou capacidades de forma autónoma. Crearanse espazos que terán unhas normas básicas de uso pero so recursos que neles atoparemos poderán ser utilizados de forma libre polos nenos e nenas, sempre que manteñan unha actitude de respecto cara ao espazo, os recursos e os compañeiros e compañeiras.Xogos destinados a desenvolver as interrelacións entre os membros dos grupos e os monitores e monitoras.
  • Xogos populares

    Xogos populares

    Traballaremos sobre a idea de que un dos principais puntos en común dos nenos e nenas de diferentes culturas é o xogo. Os distintos tipos de xogo que os nenos e nenas practican son un reflexo da cultura na que viven. Así, por exemplo, ata fai pouco os xogos tradicionais infantís nalgunhas etnias de Papua Nueva Guinea caracterizábanse pola ausencia de gañadores e perdedores. Todo o contrario sucede nos xogos actuais da nosa sociedade occidental onde a competición convértese en moitos casos en moitos casos nun elemento esencial.