Ecoximkana

Na xornada de hoxe, seguindo a temàtica proposta para este lúdico, os cativos e cativas realizaron unha ecoximkana por equipos na cal cada equipo correspondíase cun refugallo diferente (vidro, papel e envases lixeiros) e cuxo obxectivo consistía en chegar à meta sen caer no contedor equivocado, posto que voltarían á posiciòn de saída. Con isto reflexionaron sobre a importancia da separación dos materiais de

Saber máis


3, 2, 1… SETEMBRO!!!

Nun abrir e pechar de ollos pasaron xullo e agosto… e aínda que comeza setembro, nós continuamos ca nosa programación do verán. O bo tempo invita a saír, e por iso aproveitamos as nosas excursións pola contorna da EEI do Milladoiro para xogar e crear cos distintos elementos da natureza: paus, piñas, follas… Ademáis xogamos a debuxar e adiviñar as nosas emocións. ¿Sabedes como

Saber máis


cabana

Última semana pero moitas sorpresas

Un día fomos a un sitio onde había unha cabaña na que podíamos imaxinar moitas cousas: unha casa, que estabamos no conto dos porquiños… Tamén visitamos a un ponny que se chama Simba e a moitas cabritiñas, pasámolo pipa. Vimos a moitos peregríns no camiño. En Diver-Ciencia aprendimos que e moi facil contaminar a Auga e por eso témola que coidar mucho mucho. Tamén

Saber máis


A nosa árbore violeta

Os máis miúdos de Ventín estiveron a pescudar en cadansúas casas os xeitos de vida de tres xeracións distintas de mulleres. Descubriron cousas sorprendentes sobre as bisavoas: que eran moi polifacéticas (tan ben che cosían un traxe como fabricaban foles ou vendían os grelos nas feiras), que casaban sendo moi novas e tiñan moitos fillos, que ningunha sabía conducir, que todas cociñaban, que fumar

Saber máis


Cogomelos, volcáns e outros animais.

Esta semana en Ioga como xa somos expertos fixemos moitas posturas de animais e cada un escolleu a que máis lle gustaba: serpe, bolboreta, can, mono, árbores, cova, etc. Tamén aprendemos algunhas palabras da LSE, coma por exemplo, os días da semana. Fixemos un xogo de ecoloxía sobre a contaminación da auga e vimos o sinxelo que é botar a perder grandes extensións de

Saber máis


Circuito multiaventura na natureza

Nesta semana os cativos e cativas realizaron un circuito multiaventura na carballeira, o cal estaba composto por diferentes probas de habilidade que el@s mesm@s deseñaron e para o cal empregaron cordas , asi como outros materiais que atoparon na contorna. Por outra banda tamén debatiron respecto do concepto de “asertividade”, complementario à temàtica das emociòns que traballaran con anterioridade, para o cal se levou

Saber máis


Coidando o ecosistema, coidámonos!!

Esta semana, os nenos e nenas maiores de Ventín, aproveitaron para falar das distintas problemáticas que afectan ao planeta a día de hoxe, para isto fixeron unha posta en común co obxectivo de identificar as causas das mesmas e buscar posibles alternativas sostibles para paliar os efectos nocivos sobre o medio. Algunhas das propostas que xurdiron foron crear depuradores autonomos para retirar os microplasticos

Saber máis


Tres erres? mellor cinco!!

O grupo de pequenos e pequenas de Ventín estiveron a desenvolver diferentes actividades co obxectivo de seren máis conscientes do noso papel na preservación do planeta. Para comprender a pegada que os nosos actos deixan nos ecosistemas, valémonos dalgunhas curtas que nos fixeron reflexionar sobre as pequenas accións que podemos levar a cabo diariamente para non contaminar a terra, o ar, os ríos e

Saber máis


A pandilla aventureira!

Esta semana comezamos unha aventura no patio na que todas e todos vímonos enfeitizadas, Durante o noso camiño librámonos dos feitizos e nosa misión era salvar a Cora, a nosa mascota. E por suposto, conseguímolo! Outro día fixemos unha actividade de Igualdade na que imaxinamos como seríamos nos, se os chicos foran chicas e as chicas, chicos. Xunto ao noso debuxo puxemos que actividades

Saber máis


Luces e sombras para coidar o planeta.

 Esta segunda quincena de Agosto os peques da Maía, seguindo coa programación centrámonos no coidado e a preservación do planeta, abordando a problemática que supón as toneladas de plástico que se utilizan. Para elo, aproveitamos a motivación e curiosidade dos/as cativos/as por un elemento que se atopa na aula, como é a mesa de luz, e argallamos unha actividade para realizar nela. Adaptamos o

Saber máis