Sementando na primavera

De volta das vacacións de Semana Santa, en Tardes de Barouta fixemos unha pequena paréntese primaveral.  O primeiro foi rematar o mural desta estación (repasamos as flores de papiroflexia co pegamento e as colocamos no comedor); logo continuamos coa plantación estacional, algo que facemos todas as primaveras e que lles encanta aos nosos nenos e nenas (desfrutan moito tocando a terra, sementando e observando

Saber Máis


Unha chea de familias

Como ben sabedes, un dos recursos que se soe utilizar en Tardes Divertidas, son os contacontos. Con esta dinámica, pretendemos cumprir moitos obxectivos (espertar o pracer pola lectura, espertar a imaxinación e a fantasía, mellorar o dominio do vocabulario, e un longo etcétera, pero entre eles destacamos a crítica e a reflexión sobre as historias narradas) Nas últimas semanas, como observamos que os nenos

Saber Máis


A imaxinación ao poder

Observando a maneira de xogar dos nosos nenos e nenas decatámonos unha vez máis da importancia de fomentar a creatividade e a imaxinación. Para tal fin ofrecémoslles a oportunidade de crear con pezas de construción, diferentes obxectos. Foi sorprendente ver a capacidade de concentración, o compañeirismo, a ausencia de conflitos e as creacións que fixeron. En Ventín, imaxinación 2.0 😉


Aplicacións para un futuro mellor

Esta semana recibimos resposta de Robotín! Agradeceunos a nosa axuda cos inventos do revés, respondeu as nosas preguntas e encargounos unha nova misión: crear aplicacións para solucionar problemas do mundo.  Os nenos e as nenas pensaron na contaminación, na fame no mundo e no malgasto da auga, para o que crearon “planeta limpísimo”, “reparte-comida” e “fontes baixas”. A primeira para detectar residuos, outra para

Saber Máis


Quen é quen

Coa fin de concienciar ás nosas rapazas e rapaces en que non debemos xulgar as aparencias. Decidimos facer un xogo no que presentabamos seis imaxes de persoaxes públicos e seis datos que debían relacionar con eles. Estamos moi satisfeitas por como se implicaron, como traballaron en equipo e como foron resolvendo. Encantounos ver as súas caras de sorpresa cando demos a coñecer as identidades.

Saber Máis


Descubrimentos

Esta semana na Escola de Educación Infantil do Milladoiro estamos inmersos na creatividade e na creación de inventos que poidan chegar a solucionar as nosas necesidades. Coincidindo co apartado de diverciencia, decidimos crear un sistema que nos permita facer de fonte. O primeiro que fixemos foi facerlle un burato a unha botella nunha altura media e por encima do nivel da auga. Posteriormente, entubámolo

Saber Máis


Tarde de praia no cole

Tantas ganas temos de bo tempo, que á primeira raiola que asoma xa se nos pon corpo de praia! E, claro, só nos queda tirar de imaxinación e improvisar a nosa tarde de praia no noso cole… Nun principio parecía que as monitoras se volverán tolas, pero pouco a pouco, fomoslle collendo o punto ao asunto e só botamos en falta o mar para

Saber Máis


Deseñando as nosas apps

Formamos dous grupos de traballo para deseñar as nas nosas apps. Definimos o nome, deseñamos o logotipo, as opcións do menú… Dentro dos grupos repartimos as tarefas según as preferencias: equipo técnico e equipo creativo. Unha das aplicacións serve para comparar os prezos e a calidade dos produtos en todo o mundo. Preferiblemente produto do pequeno comercio. Outra das aplicacións facilítache a compra adaptándoa

Saber Máis


A aparición de Robotín

Esta semana recibimos unha carta moi misteriosa e interesante… Era dun tal Robotín, un robot que nos pedía axuda para fabricar uns inventos moi peculiares…  Contábanos que traballa nunha fábrica na que non daban a basto. Nós enseguida nos dispuxemos a botar unha man para deseñar inventos “do revés”, que era o que nos pedía…  Unha vasoira que solta pó, un lápiz que borra,

Saber Máis


A biblioteca, ese lugar onde viaxas

 Durante esta última semana as nenas e nenos da Escola de Educación Infantil do Milladoiro, tivemos o enorme previlexio de poder asistir a unha sesión de contacontos na biblioteca municipal. Os nenos estaban moi expectantes ante a posibilidade de poder saír do colexio e escoitar novos contos. Unha vez chegados á biblioteca, fomos recibidos moi amablemente por Bibiana, que estaba esperándonos. Unha vez asentados,

Saber Máis