Onde coloquei o botón?

    Durante esta última semana (algo máis curta debido aos festivos), na Escola de Educación Infantil do Milladoiro e coincidindo coa parte de psicomotricidade da nosa programación, fixemos un xogo relacionado cos robots.    Para isto, debiamos decidir previamente quen ían ser os programadores dos robots e mandámolos facer unha viaxe de investigación lonxe de nós, aclarándolles que cando volvesen deberían ser eles

Saber Máis


Robot, as primeiras ordes!!

   Boas! Esta semana dende o colexio de educación infantil, decidimos comezar a abordar a última parte da nosa programación relacionada coa creación dun robot. Pero antes de comezar coa realización de tan ardua tarefa, decidimos pararnos un pouco no pensamento computacional e na secuencialización.    Como sabemos, son nenos moi pequenos como para entender certos conceptos, así que fixémolo do xeito que mais

Saber Máis


Pensando e creando

   Como xa moitos sabiades, na Escola de Educación Infantil do Milladoiro, coincidindo co noso apartado de ecoloxía creamos unha aldea nomeada polos nenos como Watesar.     Construimos as nosas casas, plantamos, fixemos un estanque de auga e coidamos a un par de animais. Pero o traballo faise pesado, son moitos os desplazamentos que temos que facer para obter pouca cantidade de auga ou

Saber Máis


Emotipelis

Esta semana na Maía deu tempo a facer un montón de actividades e de disfrutar do bo tempo fora. Entre outras, pescamos xeo cun fío, fixemos carreiras de globos, falamos sobre a deforestación, fixemos a nosa árbore da vida, etc.  Unha das dinámicas que máis divertida lles resultou ás participantes foi a creción de emoticonos para adiviñar o título de películas. Usáronse emoticonos coñecidos,

Saber Máis


Vivan as uñas de cores!!

Esta semana en tardes divertidas de Barouta continuamos a traballar nos aspectos relacionados na coeducación e a igualdade do noso grupo. A pesar de que ao longo do ano son traballados transversalmente en todas as actividades, debido a certos comentarios tales como “os nenos non poden ter o pelo longo” ou “o rosa é de nenas”, decidimos facer maior fincapé no traballo destes aspectos

Saber Máis


Robots de refugallo

As nenas e nenos de Ventín estamos creando robots con material de refugallo. Tiveron grandes ideas e finalmente decantáronse por facer un robot para rescatar mascotas e outro para acompañar aos máis peques nas salas de espera dos hospitais.  Seguiremos traballando nos nosos deseños…


Cargando as pilas

Coa chegada do bo tempo e o sol, apetece saír un pouco, ¡e que menos que facelo de forma artística! Esta semana puxémonos artistas de máis, e como de técnica imos sobrados e sobradas, utilizamos a boca para pintar. Pero moito ollo, que antes de poder facelo tivemos que atravesar un circuito de círculos saltando e camiñando coas mans. No final podiamos escoller a

Saber Máis


Á caza do robot

En Ventín estes días estamos a tope coa robótica educativa e para poñer a proba a nosa agudeza visual botámoslle unhas partidas ao xogo “Robot Face Race”. Resultounos moi entretido e divertido, e comprobamos que non é tan sinxelo como parece e que hai que entrenar a agudeza visual para tela esperta. 


Pensamento computacional aplicado

Nesta última parte do curso, queremos seguir afondando nalgúns dos conceptos que intentamos ir introducindo no mesmo. Neste caso, procuramos facer un achegamento ao pensamento computacional. Con este fin, estamos creando un xogo   cooperativo que se basea en catro ordes: avanzar, retroceder, xirar á esquerda e xirar á dereita. Polo de agora estamos en fase de proba, polo que estamos utilizando un taboleiro de

Saber Máis


Tarde de ciencia

En Barouta adicamos unha das nosas Tardes divertidas a experimentar coa ciencia. A través de seis pequenos experimentos as nosas nenas e nenos identificaron a presión do aire, a densidade de diferentes substancias , as cargas positivas e negativas, como certas substancias poden romper a tensión superficial dun líquido, e o que acontece cando o bicarbonato de sodio entra en contacto co vinagre. Traducido

Saber Máis